Simning!

Godmoron.
Jag har sovit gött idag fast jag gick upp 7 och börha 9.15 för hundarna vääckte mig (Lissie) så jag har varit uppe ett tag skulle igentligen gått upp nu :S Idag så sa jag ju at vi började 9.15 och då har vi SO senhar vi MA, Bamba, Franska, Idrott (simma :D) och sist men inte minst elevensval och då slutar vi 15.20 :) ganska lagom lång dag, dagarna går ju ändå fort så det spelar ingen roll ändå. Men idag efter skolan och så har jag ingen aktivitet, men jag och mamma ska åka till golf klubben och lämna tillbaka min pokal jag vann förra året för att jag blev 'årets bästa D-klassare' så den är en vandrings pokal så den ska lämnas tillbaka :( för nästa vecka så är den höstgrillen då man spelar med en äldre och vinner och sånt och där förra året så komjag etta med min partner i tävlingen då man gick 9 hål. Så jag längtar jätte mycket till höstgrillen för det är såå roligt, jag hoppas bara jag får spela med någon bra och roligt (som jag känner).
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback