Underbart!

Godmorgon!
Jag har sovit inte jätte bra men jätte mysigt eftersom hundarna har sovit bredvid mig och så, sjukt mysigt. Lissie ä baa för underbar för imorse så väkte hon mig igenom att slicka igäll mig haha lite äckligt men aja :P Idag så har jag inte bestämt vad jag ska göra chilla, handla, gå ut med hundarna och så ska jag köpa present till min bror för han fyller år på måndag, han önskade sig typ dom nya apple hörlurarna så dom ska ja väl försöka hitta så ska han få dom. :) Känner att det är nu det närmar sig vintern och alla fyller år hit och ditt förutom jag jag får vänta 3 månader till jag fyller år 4 januari så det är ganska långt kvar men ändå inte bara 97 dagar kvar haha :)<3 jag blir fjortizzzz ^_^ hihi undrar hur det kommer gå, tror att jag kommer bete mig som vanligt lika fjantig och glad :D Och jag vill bara säga ett stort grattiss till Nellie B som fyller år idag äntligen blir hon 12 eftersom alla bara tjattar på henne att hon bara är 11 men nu är hon äntligen 12!!! STORT GRATTISS<3 nellieberntsson 
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback