Så kul

jag har precis varit på min kompis land det var jätet kul. Vi red två dagar det var så härligt jag red på en häst som hette Torson o min kompis red på en som hette Totte. Dom var jätte snälla, andra dagen vi hade ridit så red vi i hagen litte utan väst, hjälm, träns, sadel dom var helt lösa. Det var jätte kul haha min kompis skulle rida backlänges och hon satt på korsryggen o det gillar inte häster så Torson sparkade av hennne så hon fick en hårt spark på hackan, Så kom hon springandes till mig o jag fattade ingenting men sen såg jag att det blödde massor från hackan det var lite äckligt o läskigt. Men mäst tyckte jag synd om henne :-( Sen ringde vi hennes mamma o så började det regna o jag skulle ta in mocka kärran för vi hade mockat i hegn då så stängde jag alla el stacket o man brukar stänga av elen men det var inte av stäng så jag tog i ett litte rep som hade el så fik jag värsta stötten haha. Sen fick hon sy tre stygn för det var 4-5 ml djupt!! sen den morgonen så cycklade vi när till en stor häst hagen man kan gå igenom o då så var det hur många hästar som hälst hur coolt som helst!! <3333 jätte söta fast mán fick igentligen inte klappa dom men vi gjortde det ändå!!! <33333


Hoppas alla har det bra puss o kram <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback