Så himla typiskt!!

Hej mina kompisar!!
I Onsdags så tittade vi på 2012 i skolan för det var sista dagen i skolan innan avslutning! "012 är fatksikt en ganska bra film men väldigt tragiskt!! <3 Men det bästa med filmen var att den killen jag är kär i satt bredvid mig!!!! :D <3   Så underbart!! Men jag hade redan sätt den filmen två gånger så jag gick upp till slöjden istället med min kompis och gjorde klart min kudde. Men när vi kom upp så var bara tre personer där så det var skönt, men efter typ 30 min så kom det massor av mer personer upp och det var just dom två killarna som är mest konstigast i min paralelklass ena killen har Mcdonalds ögonbryn haha!! Och den andra kille är väldigt speciell!!!!! Men när jag blev klar med min kuddee så gick jag till klass rummet igen. Jag hade väldig tur för precis när jag kom dit så hade dom precis haft rast och ringde in precis när jag kom! När jag satte mig på min stol pratade jag med min livs kärlek kom en annan kille i min klass som är ganska söt han med och satte sig på min stol så jag delade stol med honom, det roliga var att alla vi tra hade onepice! haha :P <33  Men sen tänkte jag smaka på in julmust och mina chips julmusten var jätte god men sen när jag smakade 3 chips mådde jag jätte dåligt! :( När vi gick till bamba efter och jag smakade på maten trådde jag att jag skulle kräkas så dåligt mådde jag! Men som tur var gjorde jag inte det men mitt huvud kändes som det skulle sprängas!! :(  Jag var helt borta jag bara var yr och trött! Det höll på så hela dagen! Men efter bamba skulle vi städa men jag låg bara i soffan vi har men det blev inte bättre! men efter det var det gympa och då varjag inte med för jag var så dålig men det blev aldrig bättre. Så till slut så gick jag hem, när jag kom hem så tog jag en cola och la mig bara ner i soffan och vilade! Och sen vissade  det sig att jag hade feber  39,6!!!!!!!!!!!  Så jag kunde inte gå till skolan i går till julavslutningen och jag skulle ju sjunga med mina kompisar! Men sen fick jag höra av en kompis att en av mina kompisar skulle sjunga solo mendå sjöng hon samma två gånger fast man skulle sjunga en annan sak, hahahahaha! (Stackare) <3 Så jag låg bara i sängen och såg på film igår. så idag är jag feber friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!<33333333   :DDDDDD fast jag är fortfarande lite yr bara för jag inte ätit så mycket och bara vart i sängen och sätt på film!!!!!!!!!!



<3  Hoppas ni får en jätte härlig jul! <3



GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
ÖNSKAR
<3 TOJALOVE <3

<3 KRAM <3

Kommentarer
Malin säger:

Nu har jag startat upp dagens blogg!

Jag tror att du har en STOR chans att vinna!



Anmäl dig här: http://mallanmalinsliv.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

2012-01-01 | 21:02:42
Bloggadress: http://mallanmalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback