Fransk Bulldogg

Hejsan!

idag så fick jag träffa Frans ulldogg kenneln som jag har väntat på att få träffa! Dom var jätte snälla och vi gick ner till ägen och alla 14 hundar fick springa av sig, det var så underbar gulligt! <3 Sen fick vi gå hem igen för det fanns två valpar och dom typ började frysa så vi fick gå till backa hem, fast hundarna hade lika kul hemma som där! Det var gör kul att få vara med! <3:) Det var en av valparna som hoppade upp i mitt ansikte och började slika mig det var gött, men då kom alla hundar på mig! Det var lite jobbigt men myssigt! Hahahaha


´Måste gå nu hej då! <3:)

Kommentarer
tojalove säger:

hahahahahahahahahahahaha!!! Ulldogg!!!! TABBE!!!!! xD xD

2011-11-11 | 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback