FT igen! :P

Längtar tills sommaren! <3


Godmorgon Boggen <3
Sen lite senare så ska jag och mamma åka till Frölunda torg idag igen denna helgen för att hon skulle köpa något linne och jag ska köpa ett present kort på Ragalady till min kusin för jag fick massor av fina kläder av henne som passar mig perfekt :D men annars idag ska jag kanske vara med en kompis annars ska jag väll hur det en blir gå ut med min 3 älsklingar<3 åå igår gossade jag med dom jätte länge det var så gosigt :)
Men jag har ju fått ganska mycket Påsk godis så nu har jag godis över allt i mitt rum mums fast jag är inte så sugen på det ändå haha :P Men nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger till haha som vanligt.
Min outfith för idag är vita jeanse med en brun top och en tjock tröja fast dom här kläderna jag har på mig nu kan jag inte ha när jag går ut med hundarna för då kommer jeansen säkert bli bruna istället för vita hahahaha :P
Men ni får ha en skön dag idag alla underbara bloggläsare!
Pöss Tojalove<3

Ps: Molly Nutley och Calle Sterner är bäst i Let's Dance <3 :D


Kommentarer
fanny säger:

hej!

vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-04-08 | 18:39:54
Bloggadress: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback