Måndag!!!

innebandy in mu <3
Usch imorse när jag vaknade så sa jag bara nooo orkar inte gå upp eftersom hela helgen har jag gått upp 05.40 för att spela innebandy matcher klockan 8 :P jag är så fett TRÖT!!!!!! Och så harvi alltis en trök lektion idag och det är ENGELSKA det är så tråkigt för att våran lärare är inte alls rolig typ bara sur och arg hela tiden (nästan) XP Men våran eng lärare i 5an var ännu sämre :P
igår när jag skulle sova så kollade jag på PA3 för att jag råkade missa den på TV och så sommnade jag till den som jag aldrig brukar göra så vaknade jag till och så var det inte slut så jag tog bort datorn och somnade så jag tittade klart på PA3 i morse istället och då kom jag försent till skolan i ung 10min nästen XP HAHA men våran lärare brydde sig inte eftersom vi hade haft lov! Men idag hade jag min nya skinnjacka i skolan och mina kompisar tyckte den var snygg så det var ju bra! :D Men denna veckan på Fredag har vi religion pro så jag ska nog börja öve lite nu!
Pöss Tojalove<3
I just say innebandy in my <3 forever and ever!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback