Mysigt<3

Haft en så himla mysig Påsk Afton först imorse så åkte vi ut till Styrsö och hade det jätte mysigt fast när vi åt att jag nåt under mitt knä som jag tog upp så hade jag mosat en skalbagge USCH :(, sen när vi åkte hem så var det kallt men det gick fort att komma till bilen sen visade mamma oss några saker sen när vi kom hem så gick jag ut med hundarna och när jag var ute med dom så var det några som smällde smällare så då blev Plexus och Ruth rädda för dom gillar inte smällare men Tassia brydde sig inte någon ting sen så när vi kom hem till dom så gossade jag med dom ganska länge kändes som jag störde deras ägare men det gjorde jag säkert inte! Sen så nu har jag precis ätit Te och Macka för åt en så stor lunch men har lust att vara på påsk middag eller nåt så nu ser vi på Iron Man ;)<33
Ha en good Påsk<3 Pöss
Tojalove<3
Skulle skickats igår men men :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback