Today

Idag blev endå senare på dagen en fin dag det blev blå himmel och sol och då gick jag på en promenad men pappas flickväns mamma och min lilla syster och vi var ute och gick i 1 timma och det var enormt skönt det har faktiskt aldrig varit så skönt att var ute och gå! Men innan det sp var jag vid datorn som vanligt för ingen av mina kompisar kunde göra något iallafall av dom som jag hade lust att vara med men vissa visste jag att dom inte kunde men annars så har jag läst bloggar också jag ska rekommendera en SUPERBRA blogg och det är nellieberntsson.se följ henne hon är omtänksam och har gott igenom mycket dumt och sorgligt så hon vet hur allt känns! Följ följ följ henne<3 hon skriver om hennes liv hästar och massor av annat en intressant blogg som jag gillar väldigt mycket! :D och en annan som jag kan rekommendera att följa om man gillar hästar och allt så är det lovisawessblad.weebly.com hon skriet också om hennes liv och mycket om hästar! Jag rider på samma klubb som henne men hon är 100 gånger så duktigare än jag haha!
Godnatt bloggen ses imon<3
Tojalove<3


Kommentarer
NellieB säger:

:D. Taaack. ;)

2012-04-11 | 23:08:11
Bloggadress: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback