15.30

Hejj!
Skolan idag var jätte rolig faktiskt inte så jobbig som jag hade trott och itne lång tråkig lektionerna gick faktiskt ganska fort som dom inte brukar göra vi slutade idag vid halv fyra istället för 16 och det var ju skönt ändå. Idag i bamba kom mitt gamla jag till baka att skratta åt typ allt och sen när vi hade kommit utan för vårat klass rum så satte vi oss vid bänkarna och sen såg vi att Filip satt ensam på ett runt bort så putade Olivia mig ditt så han inte skulle sitta ensam och då flög jag åt sidan och så tryckte jag mig till baka och då trillade jag av pallen så smart jag skratta igäll mig och sen på NO lektionen och på teknik lektionen så fick jag sitta ensam på ett 4 bord bara för jag kom sist och v är 13 tjejer så jag blev den forever alone tjejen och ingen ville flytta som Ylva alltid gjorde förut, saknar dom sååå mycket!!! :'( <3
Men snart så kommer våra gäster för vi ska ha sen födelsedags middag för att mamma har ju fyllt år i lördags, så jag måste fixa lite nu men hörs ikväll
Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback