Andradagen

Godmorgon!
Idag börjar skolan på riktigt för oss ganska jobbigt att vi ska börja efter schemat redan idag men jag hoppas verkligen inte att vi får läxor :P då kanske jag domnar av, haha. Men vi örjar idag 9.20 med B-språk och jag har franska och jag tror nu det har visats sig att alla franska grupperna ska ha tillsammans :S jag tror vi kommer bli skit många då komemr inte få plats :P Efter franskan ska vi ha MA om jag har rätt och sen tror jag det är ? ågot det ända jag vet efter det är att vi har lunch 12 :/ och efter det kommer dom jobbiga lektionerna SV och SO med Jonas :S usch haha jag hatar dom ämnena men jag vet inte varför... det sista vi har är TK (teknik) och det är nog ganska roligt me det är bara halv klass så jag vet inte vilka som börjar om det är varannan vecka eller per termin hoppaws tjejerna börjar eller iallafall jag vill börja i gruppen som börjar v inte om det är killar för sog och tjejer för sig hoppas det är blandat mycket roligare tycker jag! Men då slutar man 16.00 så det är ganska sent och en lång dag :S men det fixar jag nog tror jag. Men idag vid klockan 18 så komemr våra kusiner mormor och morfar och våra grannar (med hundarna) på middag till oss (födelsedags middag) efter som mamma fyllt åt och inte hade middag för alla vra upptagna samt hon själv :P så det ska bli jätte kul att träffa dom idag :D har saknat alla <3 
Det jag vill säga till er är bara:
I LOVE YOU <3 
 
En fråga: hur har ni tyckt om mina video in lägg?

Kommentarer
Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥ säger:

Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment

- 
Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina

Svar: Hmmm... jag sk gå in och kolla se om jag anmäler mig! kanske jag gr man vet aldrig <3 kram
Victoria

2012-08-22 | 10:43:45
Bloggadress: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Elvira säger:

Det är alltid kul med videobloggar!:D
Fin blogg!:)

Svar: haha, tack <3
Victoria

2012-08-22 | 12:28:52
Bloggadress: http://elviranordin.webblogg.se
Matilda E säger:

V-loggar uppskattas ;D

Svar: Haha tack ;D
Victoria

2012-08-22 | 12:31:36
Bloggadress: http://Pussmulen.blogg.se
Carro säger:

Kolla gärna in min nya blogg :)

Svar: Såklart jag kan göra <3
Victoria

2012-08-22 | 14:42:12
Bloggadress: http://carroooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback