Bästa kvällen igår!

Igår hade jag världens bästa dag! Först på morgonen så tog vi en taxi båt till AE för att hämta min halv bror och det var jätte fint där och det värkade som odm verkligen hade haft det skit kul och sen det roliga var när vi åkte med båten hem och precis lämnat bryggan så tog alla ledarna av sig kläderna och hoppade i havet haha helt sjukt :P Sen kom vi hem cóch min bror och jag packade våra grejer för min mamma fyllde år igår och när vi kom till mamma så skulle jag släppa ut hundarna för ägarna var inte hemma och sen så gick jag hem och vi åt kladdkaka och mamma öppna sina presenter från oss för vi ska ha släkt middag på onsdag istället för ingen kunde typ i helgen sen efter vi hade fikat så åkte vi till FT för min bror ville ha någon skjorta och jag fick lite kläder med sen åkte jag till mina pappas flickväns mamam för Pernillas syster skulle åke till florida för dom bor där och det är jätte ledsamt att säga hej då :'( saknar dom redan sen körde henne mig till till min kompis och på vägen såg vi en jätte läskig man som ahde fått rygg skott jag ville jätte gärna hjälpa honom men man ska aldrig stanna för någon främling! När jag kom till Nellie så var alla där och vi började grilla och pratade hela kvällen sen sov jag över hos Olliey s vi var hemma vid 00.40 ungefär och sen gick vi och la oss och var ine på datorn men det äckliga var att Olliey hade ganska äcklig andedräkt så jag typ håll andan hela tiden (inget illa ment). Sen vakna jag imorse vid halv 8 men jag somna om efter en lång stund till 10 sen vid 11 åt vi frukost och mamma hämta mig vid 12 och sen ååkte vi till IKEA och snart ska jag spela golf! På tisdag börjar skolan :S roligt att träffa kompisarna och så men bajs tråkigt med läxor oxh så men det är ju ändå skönt för man har iallafall något att göra på dagarna och man träffar ju alla kompisar på en och samma gång men det finns vissa personer som jag hadevelat ha i min klass och vissa bort :P 
Kram<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback