Borta bra men hemma bäst! <3

Hejjjj!!!!
Nu kan jag berätta varför jag inte har bloggat på en vecka. Jag har varit uppe på vårat land med pappa och hans flickvän och det har inte funnits internet där så jag har inte kunnat blogga, men jag kan berätta lite kort vad vi har gjort.
Dagen vi kom och dagen efter var det toppen väder soligt och hur varmt som helst och vi hade köpt e begagnad gummi båt av våra kompisar men den gummi båten startade inte för det var fel på motorn så pappa fick byta assor av grejer och så och till slut efter 7 dagar så funkade den och den har 4 hästar så det är ju inte jätte fort men ändå lagom tycker jag för våran gammla är ju liksom 2 hästar :P och sen har vi jobbat i trädgården och bara haft det allmänt skönt och tatt det lugnt mycket mer en så har vi inte gjort!
Iallafall så är det inte många veckor kvar av sommar lovet det är ungefär 3 veckor lite trist at det inte är så jätte långt kvar men ändå längtar jag lite tils skolan ska ju börja 7an <3 
Nu har jag precis ätit middag och chattar med kompisar på facebook! Se ya<3
Love by Tojalove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback