Dag matte

Hej!
I söndags frågade min extra mamma om jag ville vara dag matte tills på onsdag för Lissi och Charlie och såklart sa jag ja och igår kom dom ungefär vid 8.30 och då var jag ju vaken och sen vid 10 kom Pauline och vi gjorde oliks grejer under dagen och så åkte hon hem vid 19.30 och hundarna hade åkt vid 17.30 och konstigt som det var så var min rygg jätte öm och jag fattade inte varför?! Men idag kom hundarna vid halv nio igen och idag ska dom sova över hos mig för deras husse ska åka tidigt imorgon bitti och jag orkade int ehämta dom hos dom imorgon och så är det mysigt att dom sover över fast Lissi är en liten gnutta galen. Idag har jag också varit med Vilma hela dagen och vi har varit ute med alla 5 hundar (inte samtidigt) och så har vi spelat ps3 och dator. Imorgon har jag inte bestämt vad jag ska göra förutom att ta hand om hudnarna kanske är med någon kompis men vet inte! Ni får ha det så bra.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback