God lunch morgon

Hej på er!
Jag vaknade vid 10.50 så gött att få sova ut efter den jobb kvällen igår.
Vi gjorde mycket igår hos dom vi fick ta emot jackor fixa mat, vin, vatten, dorka, ta ut och allt möjligt. Iallfall så igår så var det änå ganska kul men sen på kvällen innan mamma hämta oss så hade vi jätte ont i fötterna och i benen vi orkade nästan inte stå upp -.- men i början så kom ju alla 55 pers och så började dom med för drink och sen så skulle alla gå på poäng promenad igentligen ute men eftersom det börja regna så himla mycket så fick jag springa ut och hämta in poäng promenaden såvi fick sätta upp den inom hus istället och medans dom gick poäng promenade så började vi ta fram buffen från källaren fast det var ju heller inte så lätt för alla stog i trappan upp för att vi satte en fråga där och det kand´ske var lite dumt men men sen när allavar klara md buffen så kom dom in och hämta mat och vi öppnade vin flaskor och jag lärde mig att öppna och det var ganska kul och jag hade tatt en påse till alla korkar för jag sa att jag skulle spara dom och sen glömde jag påsen så jag ringde dom jag kände och messade dom som brukar svara men det var bara mammas kusin som svara att hon skulle ta dom så det blev jag glad för så jag hoppas dom inte slängde korkarna då blir jag lite ledsen... :( aja sen så när alla hade ätit klart så fick vi ta in alla 55 tallrikar och det var ju lite små obbigt men vi gjorde så att nellie hämtade in allrikarna och jag skölde dom och ställte dom i ställen och sen så började vi skära upp kakan och lägga på tallrikar och servera ut och kaffet och kaffe kopparna skulle vi också dela ut. Så länge alla dom grejerna var ute så fixade vi lite i köket och öppnade mer vin och fick gå ut och hämta in tomma vin flasor och det roliga var att nere i källaren så fans det 12 eller 1 lådor med 6 vin flaskor i oc vi behövde ta upp alla, haha! Jag kan lova att dom var riktigt glada när dom gick hem :) Sen när dom hade ätit klart kakan och det å började dom spela hög musik för dom hade hyrt in en Dj som började spela då hög musik och vi gjorde iordning allt godis och det bästa var att min extra mamma var där på festen och hon var inne i köket lite då och då. Så sen när det var klart gick vi ut lite och plockade in kaffe kopper och kakor sen så bad vi mamma att komma och hämta oss och när mamma kom var klockan 00.05 och vi var hur trötta som helst och när vi hade lämnat nelie så märkte jag att mitt leppsyl och korkarna inte var med så jag blev lite sått AS SUR på mig själv är fortfarande det men mammas kusin hämtade det idag för hon skulle hämta kaffe termosar men då hade någon dum person slängt korkarna men så gulliga som dom är så ska dom leta igenom slasken idag om dom hittar dom! (korkarna är till min bror, han samlar). Så jag typ bara borsta tänderna och byte till en tröja jag sover i och somna i sängen sen vakna jag vd tio i 11 och det var jätte skönt att sova längeså vid 16 så har jag golf på bana som jag ska gå på så det ska bli kul jag hoppas det går bra för mig idag :)
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback