Home

Vart hemma nu några timmar efter en bra skol dag vi började klockan nio med uppstart och sen gick vi till bamba för att rektorn skulle prata sen gick vi till klass rummet och fick mer info sen var det lite rast och bamba sen hade vi rund vandring med 9B fast jag fick gå med Filip och han gick ju i min klass ända den 0an så han kan ju skolan lika bra som jag kan sen sista lektionen så pratade vi mer och vi fick våra skåp och jag fick under skåp i 1 och 1 halvt år, jag tycker det är bättre nu att ha under skåp för att jag kommer bli längre alla säger jag kommer bli 1.79 så då är det bättre att ha över skåp när man är lång! Men snart nu så ska vi göra effterrätt tills imorgon för att mamma har ju fyllt år så vi ska ha middag men kusinerna och mormor och morfar och kanske Pelle och Mia!
Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback