Hunger Games

Idag så passade jag ju Lissi och Charlie och det gick jätte bra sen ringde Cia mig och sa att jag skulle komma till golf krogen för min kusin hade haft golf läger och det var avslutning och pris utdelning men det var propp fullt för inne när jag kom så jag väntade där ute så länge och sola sen så köpte dom glass och vi åkte hem till dom. När vi kom hem till dom så åt vi lunch jag var gör hungrig så när maten kom så slängde jag i mig den nästan sen så badade vi och det var tusan 35 grader :O sket varmt lite för varmt faktiskt men hon stängde av varmen så det inte ska vara så varmt sen så bada vi i 1h och 30min och min kusin slog i huvet i kanten och allt sen åkte jag min bror min lilla syster och pappa till FT för att köpa skol saker och present till mamma som fyller är idag haha 00.03 är den ju :P sen ikväll så såg vi på film och myste nu har jag sätt på film och ska sova ska upp tidigt imorgon!
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback