Morgon

Godmorgon på er alla underbaringar!
Imorse när jag loggade in på blogg.se så blev jag så himla glad i hela kroppen för jag såg att jag hade 10 olästa komentarer och det är det mesta jag fått :) åå älskar er såå mycket <3
Men idag så ska jag kanske vara med Vilma för hon har varit lite sjuk så vi får se hur hon mår men jag hoppas vi kan göra något och igår på kräftskivan så är det en av våra grannar som har 2 hästar och ett föl här i Sverige och på island har dom ungefär 26 islandshästar och jag sa så här att jag alltid har velat rida en islands häst och så sa hon att jag gära fick följa med henne till stallet här i Sverige och rida hennes ena islands häst :D så hon sa att jag bara skulle messa henne :) längtar :D Så det jag kan säga om igår är att det var hur kul som helst och trevligt alltid lika roligt att träffa och prata med all grannar och dom har ett underbart hem alltså ny renoverat och allt det var som himmel riket där inne och så har dom en hund (boxer) som heter tindra och hon var hur gullig och snäll som helst igår kväll la jag mig på golvet för hon välte mig så slickade hon hela mitt ansikte haha ^_^ <3 Vi gick hem ungefär vid kanske 23.40 och så gick jag och la mig vid 00.05 :) och deras dotter Lilly asså hon är den sötaste härre gud hon bara tittade på mig och log och så bara plötsligt tog hon min hand och så blev det så att jag satt och lekte med henne :) Så som ni förstår så längtar jag tills nästa år till kräftskivan.<3
Men snart nu ska jag och mamma åka till pappa för att jag ska lämna och hämta en sak sen ska vi åka och handla :) Imorgon så är det golf igen spel på bana så jag hoppas jag sänker mig igen nu så jag kan få offesielt snart :) 
Och ikväll så ska jag och min kompis nellie vara typ servitriser på mina kompisarns 40 år fest så vi ska vara där från 17-23 ungefär så det kommer bli riktigt kul. ;)
Jag hoppas ni får en underbar dag<3
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback