Morning

Good morning! 
Imorse vaknade jag vid halv åtta igen lite jobbigt men det bästa är ju att jag inte då kanske kommer vara trött inför skolan imorgon för vi börjar ändå 9 så då kan jag ju sovca till halv 8 istället för halv 7 :D Idag så vet jag itne riktigt vad jag ska göra kanske försöka få tag på en kompis annars så ska jag nog gå ut med hundarna kanske städa mitt skrivbord lite och så just det idag har jag innebandy träning för första gången efter sommaren och så idag tänkte jag kanske gå ut och springa eller bara göra sittaps och armhävningar så jag inte är allt för död till träningen! <3 Ska faktiskt bli ganska roligt med träning idag men jag tror många inte kommer ha så bra kondition efter sommaren fast jag har varit ute och sprungit och gått och varit på gymmet så jag hoppas jag klarar det, jag ska kämpa för detta året ska jag inte ge upp. Nu när skolan börjar så ska jag se liteöver hur mycket läxor jag kommer få och hoppas at det inte är mycket och vilka tider vi slutar så jag hinner rida lite också för det måste jag ju, rida är ju helt underbart och måste vissa Ruth hur duktig jag blivit!! :D
Kram<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback