Day <3

 
 Hejjj, Förlåt för dålig update...
Idag så hade vi såklart skola och dagen var väll bra jag var lite på dåligt humör men vet inte varför, jag var väll allmänt trött bara! Efter skolan så hade jag golf tävling och jag kom på 3 plats för det gick inte jätte bra bara för jag hade ont i typ hela kroppen och han inte värma upp eller nånting sen när det bara gick dåligt så blev jag ju surare och surare så det var inte så lyckat idag och så var det sista D-klassen för detta året tror jag men jag ska försöka vara med på alla träningar och bana träningarna, fast denna torsdagen så kan jag inte vara med för jag ska med henne Yvonne och få titta på henne när hon rider och sen ska jag få rida hennes häst fast hon har ju två men jag ska få rida Valacken :) Imorgon så börjar jag 9.20 och det är ganska skönt för jag har lite ont i halsen för jag är sååå trött så ska gå och lägga mig ganska tidigt idag :) men imorgon är detändå ingen lång dag för vi slutar 14.25 för vi inte har någon teknik :) sen efter skolan ska jag kanske vara med Vilma annars så ska jag slappa ;) 
Just nu sitter jag i mitt rum och har precis målat mina naglar på ena handen för andra är för svårt och jag tar kort sen och lägger ut för kan inte ta kort med datorn (lite miffat) och så lyssnar jag på musik och ska gå nu och titta på "Ung och bortskämd" som har börjar såå kuuul :D 
Kram<3
Förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback