Passning igen.

Godmorgon! Förlåt att jag inte varit på aktiv på bloggen men jag har inte haft riktigt lusten för att blogga men det ska bättras. Igår hade vi gäster som var våra grannar och jag hade bakat en kladdkaka med apelsin krokant på och den verkligen älskade alla dom typ tystnade den dom smakade och var helt chokade så god den var :D kände mig riktigt stolt och alla ville ha receptet så dom får väll det nåon gång! Idag ska jag passa Lissi och Charlie igen för deras Matte skulle åke bort över dan någon stns och ingen annan var hemma så jag passar dom över dagen igen, haha jag har blivit en riktig hund vakt här :P men innan det snart nu ska jag och mamma till FT för igår köpte jag en skit nygg väska på Ragalady men det var en grej där som var söder så ska se om dom kan ge mig ett ytt sånt band eller om dom kan beställa och sen köpte jag en rosa ring som själva stenen som var på var helt sne så ska se om jag kan få byta den inte roligt att ha en en sne sten på ringen. Sen vid 15 så kommer min kompis från ridlägret Julia och ska sova över ska bli jätte kul Julia var nog den kommpisen jag lärde känna mest och gillar mest hon är bara för gullig och allt  hon älskar jag verkligen, ska se idag på frölunda torg om man kan köpa ett halsband som hon och jag har samma var typ som BFF halsband men inte riktigt så men nu måste jag åka så ni får ha en härlig dag!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback