Sova

Det har varit en underbart rolig kväll!
Till middag fick vi casler, potatis och sallad och till effterätt fick vi choklad mous med en jordgubs gladd kula och lite pynt jätte gott var allt fast till chokladen var den lite för hård men annars jätte god! Jag och den bästa kusinen jag har spelade efter allt lite Bubblr strugle 3 haha det vi alltid gör och så får vi såklart damp för när vi hade vunnit bana 21 så dampa den så vi fick starta om och då förlora vi.... Men det var så himla varmt inne i data rummet så vi fick typ spader och skratta igäll oss och så sjöng hur falskt som helst sp det blev roligt så allt blev roligt :P jag hoppas vi träffas snart igen för vi har alltid lika roligt tillsammans. men nu iallafall ska jag sova är ganska trött och har ju skola imorgon så jag behöver min skön hets sömn (hahaha) ;D <3
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback