Börjar Vakna!

Godmorgon!
 
Nu när jag loggade in så blev jag glad för bloggen börjar vakna till liv igen. Kände att jag tappade er läsare när jag hade en blogg pause och sen började jag blogga och ingen kom tillbaka så då orkade jag ju såklart inte bry mig. Men nu får jag skärpa mig och blogga. 
 
Jag vet att denna bloggen är långt ifrån en "riktig blogg" men jag försöker att klätra upp med den, det tar tid men det gör det för alla. Ingen blogg kommer igång och har tusen läsare direkt när en börjar det tar tid men det får ta den tid det behövs. 
Jag kommer säkert ändå inte bli en sån där "proffs" bloggare. Jag känner att jag inte änns vill det, vill ha mitt EGET liv som inte alla vet om. Men en liten blogg kan man alltid ha.
 
Iallafall det var skönt att vakna imorse för jorden gick inte under!! som alla får panik över fast jag viste från börjarn att jorden inte komemr gå under förrens om tusen år då till och med människan kanske har utplånats.
Idag ska jag klippa mig slingar (mörka) de här gången. Har funderar att färga mitt hår brunt men är osäker på om det passar mig och jag komemr ju vänta såklart men därför ska jag göra mörk bruna slingor för att känna lite hur det är. Just nu har jag ljusa slingor och lite röd mörka och det är snyggt men det känns konstigt om jag har ljust hr och mörk bruna ögon bryn :S känns lite opassande. Så får se om jag tycker om det. Jag känenr mig inte fräsch i mitt hår vill ha nytt fint hår. Vill bli snygg eftersom jag tycker jag r väldigt ful just nu, haha fast det tycker väll alla tjejer om sig själva.
Kram<3
Sånt hår som Miley Cyrus hade sånt vill jag ha den färgen längden allt, så fint.
~In Love~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback