Bowling Bowling!

Hej på er!

Hoppas ni har ett jätte bra sportlov! Jag har det iallafall super bra har varit ute med min kompis hund för han är i Stockholm och föräldrarna jobbar, hunden heter Elvis och är en Welsh springer spaniel! Han är bara 11 månader så inte ett år än! Men super snäll och gå fast han drar så himla mycket så det känns att min arm ska gå av!! -.-' men det var kul jag fick 200kr för att gå ut med honom tre dagar!
Jag har också varit och Bowlat på Star Bowling i tisdags och ska ditt idag igen, men det tråkiga är att jag är så dålig på Bowling så det inte är sant jag fick sträcka mer en hälften av om gångarna! Helt otroligt men hoppas det går bättre idag! Och imon ska jag på bio med hela familjen vi ska se 'Mästerkatten' hoppas den är så bra som alla säger!
Vad tycker ni om Mästerkatten??


Tojalove XOXO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback