Fransk Bulldogg

Ååå! Igår fick jag åka till Franska Bulldogg kenneln och titta på alla valparna, dom var jätte söta det är 5 tikar fyra är svarta och en är schek! Den som var en schek heter Jacky dom svarta heter humlan, penny, Marie och dom andra kom jag inte ihåg! Sen var Tassia där (mamman) som jag har saknat så, sen var det Märta som är helt galen och Erna som också är helt galen, haha dom kom på mig hela tiden och började slicka mig på händerna och armarna Haha! Sen var alla hundarna trötta och jag fick chansen att gosa med älskling Tassia! <3 sen åkte vi hem och det var tråkigt men kanske ska följa med nästa vecka igen! :D

idag ska jag till Horde Show med bästa sysslingen Maja det kommer bli jätte kul! <3

Hej då hoppas ni har det bra! Puss! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback