Trött!

Nu känner jag mig helt slut! Har haft så mysigt på helgen och idag! I Torsdags så var jag på Horse Show med bästa sysslingen Maja och det var så häftigt att se Rolf Göran Bengtsson och Malin Baryard för att jag har aldrig sätt dom i verklig heter! :O
Fredags så var det skola som vanligt och det var så roligt för att vi slutar igentligen 13.20 på fredagar och min kompis slutar 13.10 så jag frågade om jag fick gå tidigare men då säger han att jag bara får gå 5min tidigare (konstigt) men som tur var så slutade vi 13.15 istället. Men då når vi gick skulle vi lämna våran uppsats men då sprang jag ut ur klass rummet för att jag hare glömt att gör den och vågade inte säga till honom för att han alltid blir så sur! :S
Lördag var Mormor och Morfar hos oss för att klippa träd. Men jag fick det jobbiga jobbet att klippa grenarna smått, Usch! Det var blött och kladdigt i trädgården me Mormor hjälpte mig så det gick bra men min arm typ vek sig när vi gjorde sista högen! :P sen var det ut med dom 2 älsklingarna Plexus och Ruth (Hundar) det var riktigt härligt för att det var ju stålade sol ute! Sen var det att gå hem och mysa men det blev inget gosse gos gos för att Mamma är sjuk. -.-
Söndag var hemma till ung 11.40 för att sen gå på en klass dag! Vi gick poäng promenad och grillade och hade det mysigt! Och då var det Pappa som var med för Mamma var sjuk somsakt men det vara bara mysigt! För att jag var i lag med Pappa och Pär (en pappa) och vi kom etta och vann en mössa, 3 pennor, en mugg, ett nyckelband och en namn grej man sätter på besköt för att se vems det är! Sen började jag frysa jätte mycket om mina tår så sedan åkte vi hem. Men när vi kom hem så gick jag direkt ut med älsklingarna igen. För att Pappa skulle hämta oss vid 17.00 men det blev 17.30 (inget nytt) haha! Så efter älsklingarna så skulle jag hem och packa och prata lite med mamma! <3
Måndag vaknar 6.30 :O av min gnäggande väckar klocka. Men jag låg kvar i sängen i 20 min (hihi) sen bär det upp och äta frukost det blev fil med flingor! Sen gick vi till skolan och efter första lektionen säger vaktmästaren att det är en vattenläcka så man inte hade vatten på 4-5 timmar. Jag trodde det var lätt men efter bilden i bamba blev jag kissi nödig (så typiskt) men som tur var så fick alla sluta ung 11.30 fast högstadiet slutade 11 tror jag, jätte gött! Så då gick jag hem till en kompis istället, men så klart så fick man läxer att göra så vi fick hist och att läsa en text! Men sen hade jag Innebandy och det gick jätte bra sen snabbt hem och duscha för att sen åka till gitarren. Förut kom jag hem och åt två mackor med skinka, tomat och ost och nu har jag ont i magen efter osten! :( Men nu är jag så trött så jag ska nog läsa och sova!

Hoppas ni har det bra!

XOXO tojalove <3


Kommentarer
Emilia säger:

Hej!

Jag har ett åsiktsinlägg på min blogg som handlar om ridkläder, kika in och säg vad du tycker :)

KRAM <3

2012-02-28 | 10:18:40
Bloggadress: http://emilialarsson.blogg.se/
Ryttarskvaller- En snäll skvallerblogg säger:

Hej fin blogg! :D Vi har startat en skvallerblogg, skicka gärna in skvaller, tips, outfits, failbilder m.m till våran mejl!



//Ryttarskvaaller :D

2012-03-06 | 19:42:35
Bloggadress: http://ryttarskvaaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback