Godmorgon

Godmorgon på er alla! 
En ny vecka har börjat och jag har typ massor att göra denna veckan jag kan ju berätta lite vad som ska göras.
Idag så har jag frågat min kompis om det går att göra något efter hennes golfläger som jag igentligen skulle gått på men det blev inte så. Imorgon har jag inte bestämt något speciellt men något hittar man ju alltid på, på torsdag ska jag börja packa för mitt ridläger på http://ranchens.com/ och denna veckan får jag vilken häst jag ska ha jag hoppas jag får Yamaha men på torsdag till fredag så ska jag passa mina plast kusiners hund Lisse som är en blandning av Chiuaua och naken hund men lissi ser precis ut som en chiuaua tycker jag så det hoppas jag går bra det ska bli jätte mysigt! På fredag har pappas flickväns mammas man kalas för han fyller år så då är det stort kalas för familjen och vänner och efter det kalaset åker jag och min bror till styrsö för på lördagen är det släktkalas för morfar fyller år och på söndag så åker jag på ridläger till ranchen och det ska bli JÄTTE kul och jag hoppas kanske Nellie Berntsson ska dit och hälsa på som hon skulle göra på några läger! :D Nu ska jag väll snart gå ut med älsklingarna fast tassia får jag inte gå ut med fr hela hennes öra är sytt för hon har ju varit skadad :'( och Ruth åker till deras uppfödare idg för att leka med Jacky eftersomRuth inte får leka med Tassia för Tassia får inte gå i koppel, ha halsband, vara stressad och upphetsad så tassia måste ta det lungt hela tiden, jätte synd :( puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback