Helgen

Nu börjar den fulla helgen idag fyller Bertil 75 år och det ska firas med fest. Han kalas är från ungefär 13-18 kanske och efter det så ska jag, mamma, min bror och Lissi ut till landet för imorgon är det släkt kalas och Lördag till Söndag ska jag sova i sjöstugan med bästa sysslingen Maja<3 Någon gång under lördag kommer Lissis matte, husse och kanske lill matte och hämtar henne det ska bli så tråkigt kommer sakna henne så, men en liten lättnad är det ju också men jätte tråkigt hon är så gosig när hon ligger i min säng och sover. Hon är verkligen trygg hos mig för hon börjar bara gny när jag är nåon stans när hon inte hitttar mig och sen så ser hon mig så blir hon super glad. Men det konstiga är att hon är lite rädd för min bror men vi vet inte varför kan ju vara så att hon inte gillar män så mycket -.- tråkigt :( Men hoppas hon komer gillar män bättre när hon blir större. Hon är ju trots allt bara 13 veckor. På lördag kommer jag inte blogga allas tror jag för blogg.se på mobilen funkar inte allas, jag måste hitta nått så jag kan blogga när jag är på ridläger :O men jag ska fösöka ta mycket bilder så jag måste tömma min mobil med nästan alla bilder nu så jag kan bomba med bilder på lägret :D<3
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback