i kväll :)

Tjenare!
jag har precis ätit hemma gjord pizza alltid lika gott jag tycker det är 100% mycket godare en köpe pizza för dom är allid mycket fetare en hemma gjord! :)
Ikväll har vi bestämt att vi ska kolla på War horse för mamma har inte sätt den än så hon vill se den med oss! :)
För det var så roligt igår när jag hade kommit hem från ridlägret så gick jag upp på mitt rum och tittade vad jag hade fått för tidningar och då hade jag fått Min häst, pennygirl och ett paket från pennygirl och jag trodde i paketet att det var något spel elelr film man hade fått från paketet men det stog " Grattis. tack för ditt bidrag till tävlingen "War horse". Du har vunnit och här kommer din vinst" och då hade jag vunnit filmen War horse :D Jag kan man säga blev skit glad :D <3 så vi ska inviga den ida och se den men jag har redan sätt den men den är ändå så bra så jag vill se den igen! :) <3
Puss<3

Kommentarer
Hanna häst ;P säger:

fin blogg valpen ;D :D :) ;P :P

2012-07-15 | 09:22:19
Bloggadress: http://hannasspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback