Landet

Nu är vi ute på landet och det regnar och regnar.
Bertils kalas var jätte trevlig träffade 2 par som kännde mormor plus Bertil. Det är en orkester som jag ser varje gång på äldres kalas och den störste av dom (dom är gammla) skulle dra massor av skämt hela tiden och det var väldigt konstiga skämt verkligen och han andra killen spelade drag spel och sjöng, dom var ändå ganska roliga haha! Vid ungefär 17.20 gick alla hem för då skulle orkesten hem också så jag gick runt och sa hej då till alla och Pappas flickväns syster är så gullig verkligen älskar henne så mycket. Önska hon var min moster :( Efter festen så åkte vi till Cia och skulle hämta båt nyckeln men det var fel nyckel så vi skulle låna pappas kompis båt men mamma tyckte det var onödigt och att vi skulle ta den kallade "styrsö båten" haha men jag ville verklligen åka båt så jag blev ganska sur en lång stund mest besviken. Så när vi kom fram så stod Morfar där och mötte oss med en stor kärra och sen när vi hade kommit helv vägs så såg jag min älskade syssling Maja där. Hon fick träffa Lissi, Lissi var väll lite rädd av sig men när jag satte mig på huk så hälsade hon lite försiktigt och sen gick Maja med mig till huset och hon gick till hennes farmor och farfar som bor granne med min mormor och morfar på middag skulle hon så vi träffas väll imorgon eller idag vet inte riktigt. När vi kom in i huset blev Lissi helt galen och sprang runt och runt som en galning jag fatatde inte riktigt vad som hade hänt henne :S sen pratade vi lite med mormor och sen tog jag en mcka och hälsa på min älskade kanin Elvis som jag inte har träffat på 3 veckor :( har saknat honom men bara för Lissi är här så gosar jag ju inte med honom lika mycket. Men imorgon ska jag nog vara med Maja så då kommer vi nog gosa med Elvis men klockan 10 ungefär kommer mina älsakde kusiner ut hitt också så då måste ag träffa henne för jag har saknat henne  mycket. Sen är det ju släkt kalas och vi blir ju 36 pers som sakt så det är ganska mycket att göra imorgon. Jag ska väll om 2 timmar kanske gå och lägga mig för jag är ganska trött ändå. Ha en fortsatt härlig kväll:)<3
Ps: Idag försökte jag få biljetter till Justin bieber och jag hade tre stycken men jag råkade gå bort så dom försvann men mamma sa att jag ändå inte fick gå, mend et hade ju varit kul men det är ju i stockholm så :S Men det är ju så jobbigt alla skriver på facebook "JAG FICK BILJETTER TILL JUSTIN BIEBER" heltgalan fattar inte varför han är bara en 17årig kille som är kännd ta det lugnt
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback