Min dag!

Hej på er alla!
Jag kan verkligen inte glömma ranchens ridläger det var det bästa i hela mitt liv, jag saknar alla så mycket så jag spricker :'(
Men iallafall min dag en så länge har sätt ut så här imorse vaknade jag vid 9 sen åt jag frukost och sen åkte jag och mamma till NK och gick till Chealse och till Gina tricot och så fick jag lite toppar och hon köpte till sig med sen åkte vi hem och åt lunch och igå så köpte jag en snickers jag skulle äta efter middagen men jag mådde inte bra igår så jag åt den int så jag åt den nu mumma haha sen nu har jag byt om och ska gå ut med hundarna sen vet jag inte kanske rensa lite i mitt rum och i min garderob. 
Puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback