Snart riding

Jupp snat ska Hanna börja och rida Valentino och sen ska Maja rida kråkan så jag ska väll försöka fota Maja iallafall lite sen kanske vi fotar Hanna också lite! 
Dom amerikanska pannkakorna var sådär goda men vi hade banan och nån smält blandning av honung, socker och nåt mer det var faktiskt ganska gott men jag orkade bara äta 1,5 för dom var så mättande! Vi har fotat Orlando (Olle), Valentino och kråkan lite dom blev jätte fina. Men vi måste tyvärr passa Ville när Hanna rider för deras mamma är deras lärare men ska försöka titta lite för det vill jag. :)<3
Idag ska jag till mamma iallafall! :)<3 puss
Valentino
 
Inlägget skulle puplicerats igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback