Stört regn

Ja precis som rubriken säger regnet störtar ner fast det är ju mysigt men det bästa var att vi han släppa ut alla 5 hästarna, jag har typ blivit helt fast vid olando för han är ju bara för söt fast det roliga var när vi skulle ut till hagen så gick Maja med Orlando och jag med Valentino och Orlando gick långsamt och har jätte stora hovar men Valentino gick jätte snabbt och har jätte små hovar så det var jätte kul att jämföra deras hov steg när vi gick tillbaka hahah! Och Hanna gick med Kråkan till hennes hage och Kråkan är ungefär som Valentino fast större hovar så det blev ju tripp trapp trul, haha! Men sen när vi hade gjort det och mockat och kollat deras vattten hinkar i hagen så gick vi in och spelade sims 3 och då vräkte regnet ner så det var ju bara mysigt att vara inne och sen dog datorn eller simset dog så vi gick ut i regnet och hoppa studsmatta. Studsmattan var ju jätte hård så man fick ju jätte studs men det vr bara kul! Så nu har vi kommit in och värmar oss och nu så står Maja och Hannas mamma och göra Amrikanska pannkakor till oss hon är verkligen bäst! Men jag hoppas regnet går över för jag vill se Hanna och Maja när dom rider. Men nu ska vi äta så hörs sen! :D <3
Ps: Kolla deras bloggar 
Majas: http://majabloggar.webblogg.se/
Hannas: http://havani.blogg.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback