Härre gud!!

Men härre gud vad jag är dålig på att blogga nu! Jag bloggar en dag sen skippar jag nästa dag och bloggar varannan dag, inte bra! Men igår hade jag fullt upp på morgonen var jag på FT med mamma och shoppade sen åkte vi till chilli och 421 och shoppade lite mer, haha. Sen åkte vi hem och åt lunch sen gick jag en lång promenad med älsklings plexus, sen kom jag hem och tittade lite på tv och sen gick jag ut med plexus en kort promenad för jag går ut med honom på dagarna för dom som äger honom jobbar och så gav jag honom mat och sen kom matte hem så då kunde jag gå hem och göra mig iordning för mamma och jag skulle till farfar och hans fru på middag, jätte mysigt. SÅ när vi kom hem så gick jag och la mg var så trött så jag totalt glömde bloggen! :( Jag är så slarvig men idag skulle vi till scandinavuim på X-fakture men det är så fint väder så vi skippar det idag så idag ska jag verkligen mysa med plexus
<3 jag tror att vi skulle typ fika med dom idag vi skulle gå till scandinavuim med istället. Jag hoppas det bir en varm och sön dag idag :D Idag kommer min bror hem så det blir roligt men han kommer hem sent ikväll så träffar honom imorgon! :D Hoppas ni får en skön och vacker dag<3
Bra en gång till TACK till alla som tar sin tid att läsa min blogg det värmer mitt hjärta stort!<3 Jag blir så himla glad när ni kommenterar så fina saker till mig<3 ÄLSKAR ER <3
xoxo Tojalove<3
image description
Do never forget your friends<3
Just me<3

Kommentarer
Ida säger:

Nu har jag lottat ut veckans blogg och det kanske vart du!

kolla här:



http://idablomman.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-ar.html#comment

2012-03-25 | 11:25:56
Bloggadress: http://idablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback