Kläder!

Jag sa ju igår att jag skulle vissa två av tröjorna jag fick av mamma,
Den första fick jag på Tatch Odd Molly, jätte luftig och skön, den är ganska stor för den åker ner hela tiden så jag måste dra upp den hela tiden!

Den andra tröjan fick jag på Gina Tricot jätte skön lite stor, men det är skönt!

Sen fik jag på RBL ett turkost linne som jag tyvärr inte har en bild på för att den är hos mamma men den är typ ett sommarlinne, banden åker ner hela tiden så dom måste man också dra upp! Fattat inte varför jag köper för stort hela tiden! -.-'
Vad tycker ni om stora tröjor?

Jag vissar också vilken outfit jag har idag vanliga kläder men ganska fint.

XOXO Tojalove


Kommentarer
Kajsa säger:

TÄVLING PÅ BLOGGEN!



Tävla om ett presentkort på Runns.se eller Erikasgarderob.se

hade betytt GULD om DU var med!



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavla-om-ett-presentkort-pa-erikasgarderobse.html



2012-03-04 | 22:19:21
Bloggadress: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback