Kusiner :)





Idag har det varit en väldigt bra dag! Det har varit fint väder hela dagen och varmt.
Efter att jag hade slutat 13.45 så hämtade jag min kusin för att deras mamma undrade om jag kunde gå hem med min kusin och hennes lilla syster, först hämtade jag den största av dom två och så gick vi till dagiset och hämtade hennes lilla syster och dom hade fått en skattkarta och så letade dom efter en skatt och det var ju godis såklart. Mumma fast jag fick inget såklart haha :P Sen gick vi hem till dom och tittade på tv, hade piknik hoppade stutts matta och typ skratta hela tiden vi blev helt trötta sen och la oss i soffan och kollade på TV tills deras mamma kom hem :) Sen när deras mamma kom hem så åt vi köttbullar med spaghetti och sen körde dom hem mig för dom skulle sen se på "Top Model Sverige". Igentligen vill jag också se på det men det blev försent orkar inte får titta på Svt4 sen eller svtplay. Nu har jag ont i mitt huvud som vanligt -.-' så jag ska nog ta en kopp te och sen gå och lägga mig! Imorgon kanske jag ska vara med min kompis efter skolan och jag hoppas att det blir fint väder imon med<3
Hoppas ni haft en härlig vår dag :D
xoxo Tojalove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback