Love ya<3

Jag vet att ingen vill typ följa mig för att jag typ bara skriver konstiga onödiga inlägg men det skulle betyda jätte om just du ville följa mig! Jag vet att jag har skrivit det många gånger men det betyder jätte mycket för mig<3

Och en annan sak är vet någon hur man ser hur många som följer än? Snälla kommentera då<3

Idag så har jag hjälpt mamma lite och städa efter hennes tjej middag som blev jätte lyckad middag och mamma har jätte mycket kallskuret kvar haha så man får ju typ äta det hela tiden haha! Vädret suger idag blåser skit kallt men det possetiva är att det är sol men solen värmer inte jätte mycket ändå! Ja men nu ska jag åka upp till pappa! Pöss
Tojalove<3


Kommentarer
Karolina & Olivia- Hästblogg säger:

Hejsan, var gärna med i vår blogg-tävling.

Du kan vinna en HEL design + en gästbloggning på våran blogg... vill du se exempel på her designen skulle kunna se ut, kika in på vår blogg ;)

Vill du ha mer information, så kolla in vårt senaste videoinlägg...

Kram!



P:S bloglovin byte? :)

2012-04-01 | 09:52:47
Bloggadress: http://ponnybruttornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback