Mätt...

Jag är så mätt alltså, när jag gick hem från skolan idag så gick jag och min kompis Olivia till gympahallen och köpte lite godis. och då stog det att man kunde köpa 1 dumle och få 1 på köpet och då köpte min kompis 10 dumle men då fick man ju 10 till så då hade hon 20st. Jag köpte bara för 7kr hon för 20kr, haha <3! Sen när vi gick hem så åt jag en av mina dumles och då kände jag att den smakade jätte konstigt sen tog jag än till och den smakade lika dant och då såg jag att det vra smak av pepperkaks deg så det var därför det var köp 2 betala för 1! Så dåligt att han inte sa det. Och när vi gick hem så trillade hon och tappade ut alla så hon orkade inte plocka upp alla för dom var så äckliga, haha! Sen när vi gick hem så tog jag lite youghust och Olivia en macka och då så råkade jag ta jätte myket youghurt (fail) men jag åt bara upp hälften, men Olivia tog en macka till haha! Så nu är jag helt PROP mätt alltså! Vill inte äta middag nu känner jag XD. Men det är alltid gott med riktig mat! Hatar att vara prop mätt.
Gillar ni att vara mätta?
XOXO Tojalove <3

Dom säger att det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback