Skolan

Förlåt att jag inte har bloggat sen i Söndags men jag har varit så glömsk igår hade vi nationella prov matte så vi slutade 12.40 så gick jag ut med Plexus sen var jag med min kompis så jag glömde! Men jag tar lite snabbt vad som händer idag! Först börjar vi 8.10 sen har vi typ historia eller religion sen matte, bamba, No, religion och sen idrott och vi ska simma med killarna och det vill jag verkligen inte för jag har så stora lår! :( sen kommer det bästa RIDA Lappen min älskling, hon är en fux jätte söt! Jag lovar att lägga ut bilder på henne<3 jag ska faktiskt hoppa men det jobbiga är att jag har typ sträckt min arm så den gör ont ibland, men det bryr jag mig inte om haha!
Hoppas ni får en härlig dag kram:)
XOXO Tojalove<3

Dagens jag! :)
Plexus<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback