Bästisar

Godmorgon!
Nu tänkte jag berätta lite om mina bästisar!

Nellie: Nellie är underbar hon är alltid glad, positiv, rolig och det är så roligt när hon har fel på något och alla säger lmot haha hon brukar få lite damp haha! Men hon är aldrig dum oftast! Fast älskar henne gör mycket!<3

Fillan: Fillan är otrolig jätte snäll, gullig och allt som behöver finnas, om man är ledsen kommer hon och frågar hur det är med än! Men låt er inte luras av henne hon är på ut sidan en gullis och jätte söt men på in sidan är hon en tuffis! Men jätte snäll!<3 LU

Olivia D: JÄTTE SNÄLL! Om man är ledsen så är hon verkligen på än och kramas och hålet på! Haha, Men det finns Jobbiga saker om henne som jag stör mig med 100% med men alla har ju jobbiga sidor till och me jag! Men jag älskar henne ändå!!<3

Olivia W: Olivia har jag redan skrivit ett långt inlägg om så där kan ni läsa om henne!

Maja: Maja är min sysslin och vi är kanske inte bästisar! Men Maja är nog den jag älskar bokstavligen i HELA MITT HJÄRTA! Och hon o jag måste göra något oftare! Men hon är BÄST!!<33 LU

Jag har många vänner! Men dom umgås jag inte med så mycket så dom jag skrivit om nu är dom jag gillar allra bäst! Fast det finns några andra jag verklig en tycker om och det är Louise, Ciccan, Alice, Sofia och några andra! Pöss
Tojalove<3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2517516/images/2012/pic_201406189.jpg" class="image">


Kommentarer
Felicia ♥ säger:

Hahah, viccan ;) tack ♥♥ ses imorgon älskling!

2012-05-06 | 20:07:45
Bloggadress: http://feliciaahanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback