Day day day!

Hejj!!
Nu är jag seriöst jätt trött. En lång dag imorse vaknade jag 9 och låg i sängen och bara slappade sen gick jag upp och åt frukost, sen packade jag för vi skulle till mamma och sen var det ju våffelgolfen som jag har skrvit om! Så vi var vid golfen 13.00 och kom hem 19.30 ungefär så 6 och en halv timma var vi där snacka om  obbigt men det var ju ända kul. Jag skulle igentligen gå 5 hål men fick gå 9 hål om C klassare istället för D klassare för det hände en sak som jag inte orkar berätta nu! Just nu ser jag på "A cinderella story 3" men snart ska jag nog sova! Och imon så ska vi praoa och jag ska praoa på min grannes företag så det hoppas jag blir kul! Kram på er<3
Tojalove<3


Min söta kanin ELvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback