Joggat

Imorse vaknade jag ganska tidigt eftersom det igentligen skulle vara skola idag fast vi har studiedag så det är riktigt skönt. När jag vaknade imorse så gick jag in på mobilen och tittade lite på film men sen mörkte jag att jag var gör hungrig så jag gick upp och åt två mackor sen tittade jag på filmen i sängen när jag åt! Sen bestämmde jag mig för att gå ut och jogga så jag gjorde det och jag var ute i 30 min och sprang/gick 4 km för det var så vamrt så jag gick en lång bit sista vägen hem men jag gick i bra tämpo så det blev ra det är bara för jag spelar inte innebandy alls nu nästan för jag har golf på den dagen vi har träning samma tid -.-
Sen kom jag hem och duschade och så väntar jag nu för att se om min kompis kan göra något idag med mig plus så ska jag klippa mig idag :DD Jag har inte riktigt bestämmt mig en hur mycket jag ska klippa för mitt här är nästan ända ner till rumpan nu och det är bara jobbigt....
Bara en sak som jag blev riktigt less på igår när jag hade kommit hem från att ha träffat min nya klass att jag frågade min kompis om det gick att sova över igår tills idag och då sa hon i tisdags att det kanske gick och så sa hon varje dag tills igår då jag kännde på mig att hon inte ville sova över med mig för hon sa bara kanske och hon ringde mig aldrig sen ringde jag henne när jag kommit hem och frågade och då sa hon "ne tyvärr jag ahde bestämmt med en annan innan" Men jag visste att hon ljög jag bara vet det för sån är hon jag vet att hon kan läsa detta nu men om hon lässer detta vill jag bara säga Du har sårat mig i alla år jag har lidit med tårar och arg sin het så jag hoppas att du förstår att du inte kommer få några kläder av mig längre eller nåt om du håller på så här..... SLUTA BARA hålla på så där!
Jag älskar dig så du bara vet jag blir över lycklig varje gång du och jag gör något! I Love U
Tojalove<3
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback