Stark!

Hejj jag känner mig bara så sjukt stark nu! Mitt själv förtroende alltså, det känns som det är på topp jag börjar tänke mer posetivt och inte negativt längre och så har jag sätt saker som har förändrats mycket med mig och in kropp!!<3 i love it.... Jag hoppas att min klass till 7an är bra och att dom inte är taskiga men det dom nya killarna som ska börja i min klass värkar as schyssta och inga killar som retas och håller på att tönta sig men det vet jag ju inte än... för utom en som är helt dum i huvudet mot alla asså han vill verkligen inte sluta retas med alla men han är ju bara osäker med sig själv så ska han försöka vara cool men det är han inte ett dug kan jag bara säga! Jag hoppas att inte mina kompisar sänker mitt själv förtroende men det gör dom nog inte jag bara önska jag hade en vän jag kunde lite på till 100% men det har jag kanske faktiskt en enda som går i min golf vi umgås inte mycket men hon är helt underbar och vi ska ungås på tisdag så jag hoppas det blir kul och att vi kan bli bra vänner som kan lita på varandra!! <3 Älskar diig sötnosen <3
Jag har bestämmt mig nu att jag ska inte bry mig vad mina "bästisar" gör utan jag ska varamig själv och inte bli ledsen om dom gör något för dom kanske bar är osäkra på att vara med andra som jag inte är..... (vill inte skryta men jag är inte rädd) så nu är mitt själv förtroende på topp 100% hoppas det varar denna veckan för denna veckan blir nog ganska kul fast inte på tisdag i skolan för då ska vi ta livmoderhalscancer sprutan den gör säkert skit ont igen men jag ska fråga om jag får ha musik i öronen så kanske jag inte tänker på att det gör ont men det är bättre att ta den än att bli sjuk och dö! Godnatt säger jag till bloggen nu! pöss bloggar imon på morgonen för ska på städdag på min ridklubb hoppas det blir kul!! <3
Tojalove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback