Today!!

LoveJag älskar det vädret! VARMT :D<3
Idag sa jag ju i morse att vi skulle till laserdome idag och det var jätte kul dä när vi kom dit så väntade vi lite och sen när vi skulle börja så fick vi gå in i start rummet och ta på oss västarna och västarna var jätte fräka killarna fick ha röda västar och vi tjejer fick ha blå västar (coolast) och man hade olika namn och mitt namn var Lilo och jag hade aldrig varit på laserdome frut så jag fattade typ inget först men sen berättade en kille hur man skulle göra så då fattade jag ju! och sen när vi började så sprang alla killar upp typ och vi tjejer var där nere och sen kom jag på nu efter att man kunde tatt en back väg upp så vi kunde kommit backom alla killar men jag visste ju inte det då eftersom jag aldrig hade varit där innan!! och sen gick vi på killarna och då så sjöt(stavning) dom på oss och vi på dom och sen sprang vi upp och då vsr ju killarna gömda över allt och det sprutade ut konstig rök lite överallt som luktade sand typ så det var inte gott att andas in! Och så sprang vi runt och sjöt(Stavning) och sen var omgången slut så vi körde en omgång till och sammanlagt körde vi 3 omgångar och till sista omgången så gick 3 stycken ut för dom orkade inte köra längre men det förstår jag för det var jätte varmt och svettigt där inne! och sen var spelet klart och då fick vi våra resultat och första omgången kom jag på 22 plats 2 omgången kom jag på 21 plats och 3 mgången kom jag på 22 plats igen så jag var SKIT dålig men det var första gången där så! Sen när vi hade spelaat klart och allt så skulle vi åka buss och spårvagn hem och när jag kom ut så var det jätte varmt så man bara ville in igen men det var 20 grader där! Så vi gick till spårvagnen och åkte den en stund sen spårvagn igen  och sisst men inte minst så åkte vi buss och då satt jag och pratade med mina 3 kompis om när vi spelade :D Så lite kortfattat så har det varit en jätte kul dag idag men den är inte slut om 1h så ska jag på golf träning och efter den direkt så ska jag gå till min kusin som fyller år idag så ska vi ha födelsedags middag för henne! :) Gratis tilll min underbara kusin! :)<3 Love U
Tojalove<3

Kommentarer
Sofiaa säger:

Vem vann?? :)<3

2012-05-03 | 17:47:54
Victoria säger:

Sv: Sofia det var Fredrik som vann! :)<3

2012-05-03 | 21:31:18
Bloggadress: http://tojalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback