Varmt!

Godmorgon på er!!
Jag vaknade bra tid idag tycker jag 8.20 hehe lite tidigt men jag tycker det är sklnt då har man hela dagen på sig att göra saker! Imorse gick jag ut för att hämta tidningen och då hade jag på mig såna här väldigt korta shorts och det var faktiskt ganska skönt så jag kör på korta shorts idag iallafall tills det blir kallt... Men annars idag ska jag väll åka på ärenden och gå ut med hundarna kanske vara med en kompis eller kanske träffa pappa lite! men jag vet inte riktigt än.... Men jag hoppas ni får en härlig dag! pöss
Ps: Inatt drömmde jag en konstig dröm igen om massor av killar men dom var as snygga haha!! xP
Tojalove<3
Ungefär så där ser mina shorts ut fast dom är lite mer blå och har nitar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback