Good day!

Idag har varit en jätte bra dag, bra i skolan och efter skolan. Men efter skolan hade jag innebandy och det var jätte roligt och inte alls jobbigt förutom att P-99 hade träning efter oss men som tur var var inte 'min' speciella kille där så  det var skönt men ändå tråkigt att jag inte fick se honom, på träningen märkte jag att min innebandy klubba var på väg att gå av nere vid bladet så jag fick sätta någon tejp där så den inte skulle gå av och sen efter träningen bröt jag den, så jag måste verkligen köpa ny klubba för annars kan jag inte träna eller spela för man får ju inte spela med söndrig klubba. :S 
Just nu kollar jag på inspelad X-factor och jag vet ju redan att Manda åker ut :/ bättre hon än J.E.M!
Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback