Hallåsan!

Hejjj!
Idag så skulle jag varit emd Ciccan fast hon messade mig imorse och sa att hon hade fått migrän (huvudvärk) så vi får se om hon blir bättre sen så kanske vi gör något annars nu har jag messat Lollo om hon kan göra något men hon har inte svarat så det är bara att vänta och se. Jag tänkte att vid halv ett så ska jag gå ut med Plexus för dom har varit bortresta så vet inte om dom sover länge idag så vill inte väcka dom, men det tråkiga är att Ruth och Tassia kommer hem först imorgon :( för dom hade typ någon utställning idag så hoppas det går bra för dom. Just nu gör jag inget mer än läser bloggar och lyssnar på musik. Blir väll en slappe dag idag igen fast jag känner ändå att jag vill ut och springa men det orkar jag inte. För jag känner mig så tjock så måste springa mer!!!!!
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback