Mysig fredag!!

Heej!
 
Imorse när jag precis hade ätit frukost så blev det strömavbrott.. Seröst igår hade vi strömavbrott 8 gånger -.- nåt fel på strömen. 
Men i skolan var et en lugnt och skön dag inga jobbiga lektioner alls på morgonen på No så gick strömen två gåner fast bara några sekunder. 
När skolan hade slutat så följde Lovisa med mig hem och vi bakde lussebullar fast mamma hade glömt att köpa saffran så hon fick åka till backa och köpa det. När vi gjorde bullarna till flätor och sånt så gick strömen fast det hindrade inte oss vi tog fram ficklampor och fortsatte sen efter en 10 min så kom den tillbaka. När bullarna skulle jästs i 30 min så gick vi upp på mitt rum så länge och då så gick strömen igen och då var den borta i 1,5 timma... och alla sa att den skulle komma vid 00.42 igen men den kom vid 18 nåt så det var tur, så då satte jag på ugnen snabbt och sen satte jag in dom + att dom blev jätte fina sen. Till middag åt vi hemma gjord pizza och det var också jätte gott.
 
Just nu kollar vi på x-factor och bara myser.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback