Bästa bästa<3

Hej!!
Idag har varit en jätte bra dag i skolan och efter skolan. Efter skolan gick jag hem till Natha med några andra och där så slappade vi i deras goa soffor och pratade och det roliga/töntiga var att Anton och jag la huvudet i varandras knän och så och då skulle William och Josefin vara tvungna att ta bild på oss! :P Men det blev ändå några gulliga bilder ^^ sen vid typ 18.10 så gick jag och dom andra ner mot kyrkan och där skulle Anton och WIlliam gå över vägen och då knuffade Anton till WIlliam så han trillade rakt ner på vägen och som tur var kom det ingen bil men det såg ut som han fick ganska ont :( stackare. Men sen gick jag och Josse till kyrkan och där blev vi hämtade och när jag kom hem så åt jag middag och sen nu har jag suttit framför tv och kollat lite på olika grejer men jag känner mig så tjock för jag sitter framför tv med datorn i knät och åt 70% choklad xP Så nu i helgen till matchen ska jag försöka springa mycket, kämpa mycket iallafall. 
Men nu ska jag fortsätta kolla på 'Hela sverige bakar'.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback