Fredagdentolfteitiondetjugohundratolv

Jupp äntligen är det fredag idag (igen) veckorna går så himla fort men det är bara skönt man får sova ut och inga läxor fast jag måste ändå öva till mitt franska prov på onsdag. Imorgon så har jag inget planerat om det är fint väder blir det väll en promenad annars på kvällen aka jag på bio med pappa och min bror och vi ska se "Ted", mina kompisar säger att det är bra så jag hoppas den är det. På söndag ska jag ÄNTLIGEN spela golf och det är "tävlingen" "Höstgrillen" längtar SÅ mycket för den är så mysigt och så förra året vann jag "årets bästa D-klassare" men som synd var att jag behövde lämna till bakaden men det blir roligt att se vem som får den här näst. Jag hoppa iallafall jag vinner något pris.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback